niedziela, 19 lutego 2012

TAG 40 pytań

Siemano!
Z racji tego, że jestem chora i siedzę praktycznie cały weekend w domu, postanowiłam napisać posta. Obejrzałam sporo filmików pt. TAG itp na YT, spodobały mi się pytania, więc postanawiam jeden z takich tagów zrobić na moim blogu. Mam nadzieję, że taka notka wam się spodoba. No to do dzieła.


1) Gdzie byłeś 3 godziny temu? - W domu.
2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke? - Nie.
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego? - Różowa kosmetyczka.
4) Czy masz na sobie skarpetki? - Oczywiście.
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni? - Niestety nie.
6) Czy jest Ci gorąco? - Wręcz przeciwnie, jest mi zimno.
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia? - Puszka Coca-Coli.
8) Co ostatnio jadłaś? - Popcorn.
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili? - W domu, prawdopodobnie już spałam.
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu? - Moja przyjaciółka.
11) Czy tesknisz za kimś teraz? - Tęsknię, tęsknię...
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór? - W sumie to jest już noc ;P ale mam zamiar poczytać książkę.
13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach? - Mój przyjaciel.
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości? - Oj, dużo rzeczy, ale czasami lepiej nie wiedzieć.
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie? - 'Pretty' Elizabeth Arden
16) Byłaś w tym roku u lekarza? - Tak, kilka dni temu.
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel? - Mam kilku przyjaciół, a wszyscy mieszkają w tym samym mieście co ja.
18) Czy masz opaleniznę? - Nie.
19) Czego teraz słuchasz? - Pikaso 'Nostalgija'
20) Czy kolekcjonujesz coś? - Rachunki hahaha. Mam również sporą kolekcję znaczków.
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje? - W wakacje, ale nie było to zatrzymanie, tylko miła rozmowa z panami policjantami.
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ? -Mrożoną herbatę chyba tak, ale gorącą nie.
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie? - Haha, napisałam, że jest lipa :P
24) Lubisz ostre przyprawy? - Ooo tak! 
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic? - Dzisiaj rano.
26) Czy jesteś bogata? - Mam hajsu jak lodu xd Żarcik.
27) Jaka jest u Ciebie pogoda? - Jest noc, także nie chce mi się odsłaniać rolet i spoglądać co jest za oknem. Na pewno jest -6 stopni.
28) O której godzinie budzisz się rano? Ojjj, z tym bywa różnie (jestem strasznym śpiochem).
29) Jaki film ostatnio widziałaś? - Oglądam teraz "Bodyguard".
30) Jaki masz dzwonek w telefonie? Mac Miller - Love Lost
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju? - Taak (Litwa i Łotwa).
32) Ile masz rodzeństwa? - Mam młodszego o rok brata.
33) Komputer stacjonarny czy laptop?- Zdecydowanie laptop.
34) Co planujesz dziś robić?- Chyba przeczytam książkę, a potem położę się spać.
35) Kiedy ostatni raz płakałeś? - Bodajże w tym miesiącu.
36) Jakie jest twoje ulubione radio? - Radio Trójka.
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba? - Hamburgera.
38) Jaki jest Twój kolor oczu? - Zielony.
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy? Odpowiadałam na jedne z tych pytań :P
40) Czy masz zwierzęta? - Tak, mam dwa koty. 

Pytania są zaskakujące, a nawet śmieszne. Okej, ja idę zrobić sobie coś do jedzenia. Późna pora mi w tym nie przeszkadza. Jestem odwiecznym głodomorem, a ważę tylko 55 kg. To zasługa dobrej przemiany materii. Z samego rana będę musiała zażyć moje ukochane lekarstwa, a więc też będę musiała coś przekąsić. Mamy już niedzielę. Jakieś plany? Hmmm... nauka zapewne. Być może wyjdę też w końcu z domu i udam się z przyjaciółką na taneczne show.


I jak zawsze mam dla was dawkę muzyki. Tym razem was zaskoczę, bo będzie to typowy pop w wersji litewskiej.  Z Litwą łączy mnie bardzo wiele, ale nie o tym :) Przedstawiam piosenki zespołu Pikaso. Muszę przyznać, że na żywo brzmią świetnie.




Pozdroooo, miłych snów ;>

1 komentarz:

  1. fajne perfumy masz na sobie :D lubie ten zapach :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń